detta inlägg skulle in för 2timmar sedan.

pratade precis med nath när min telefon dog av slut batterier. Sitter nu och väntar på att axl ska komma så ska vi ta och äta lite kvällsfika och mysa i sängen till någon film:) Har börjat med massor av småpyssel som jag inte alls tycker om att göra i vanliga fall, som tex att göra kort, halsband, rita och ja helt enkelt pyssla på lite för mig själv för att fördriva tiden. Ritade just ett "porträtt" av någon, vet inte vem men. Var bra sysselsättning med lite skön musik i bakrunden av spotify.
Har också varit en till kort sväng till mormor där jag lagade ärtsoppa till middag åt henne nu när hon har opererat sig och knappt ser något. Riktigt trevligt att få sig iväg någon sväng sådär på dagarna där man får röra på sig!
Tänkte lägga ut och visa mina mästerverk från pysslet;) ni måste njuuta av min kreativitet som finns här. (har ingen känsla för sånthär) får se det som "ett gott skratt förlänger livet" helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0