vad gör jag uppe nu?

observera att klockan bara är halv 8 nu denna lördagmorgon. Så vad gör jag då uppe nu? Jo jag tog sömntabletten vid halv 8 igår, så jag sov redan innan klockan blivit halv 10. Riktigt skönt faktiskt, hade så otroligt ont i magen igårkväll också, +lite feber. Men än så länge mår jag bra idag! Har tagit mig mjölk och flingor till frukost, och nu  har kaffet framme vid sängen på avsvalning. Axel och de andra sover förståss fortf, men jag ska inte sova inte, jag ska snart upp och göra mig klar för dagen:) Så snart som kaffet är slut och jag tagit mina mediciner, kanske ska se lite latjo lajban också ett tag. Skriver iaf senare när vi påbörjat våffelbaket så ska ni få se vad man ska ha på! puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0