våffeldagen idag, kom ihåg det!

nu kommer ääääntligen snart mamma och axel hem, då blir det förmodligen att åka till kåge så jag får köpa snus! Hade planerat att övningsköra, men kom nu på att det kanske inte är så smart efter alkoholen idag? Vill hellst slippa undan att åka dit på min egen födelsedag.. är som sagt inte så bra på köra heller, så det är nog mest stabilt och säkert om mamma kör så kan jag ta och knäppa mig en cider innan.. Har 2st kvar, de godaste smakerna, bla en som är i smaken mint och melon, aldrig smakat tidigare men det lät otroligt gott! Får se om jag kanske satsar på den nästa!
.
Rätt jobbigt att bara sitta och vänta faktiskt, men  har iaf gjort en "fruktig" sallad som vi ska ha till pirogerna med bla annanas, kiwi, melon osv. Blir nog superb.
Skriver mer senare när det börjar släppa av mättheten i magen, och jag har ork, om det finns någon sån tid över? Ska ta lite mediciner nu också, men citoronet håller jag mig undan så länge som jag använder alkohol. puss på er så länge, och ät många våfflor idag när det är våffeldagen!!! Själv så sparar jag dom till på lördag som tradition. Satsa på guaccamole, tzatsiki, och räkor! Blir bäst så:) Gubbröra är också riktigt gott att ha på!

Kommentarer
Postat av: Sussi

How can you forget?



Jag glömde definitivit inte våffeldagen igår. Åt 5 stycken. 4 med romröra & en chokladvåffla men glass, bananer & chokladsås. Det var riktigt mums men jag mådde inte så bra efteråt. ;)



Ebba fick... öh, tog sin beskärda del oxå. När jag degade i soffan efter kom hon ut ur köket & slickade sig om munnen. Hon lyckades nästan dölja spåren efter sig men sen upptäckte jag att hennes morrhår var täckta med grädde. ;)

2010-03-26 @ 11:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0