25/5

Tisdagen har snart gått.
Idag har jag varit på tuböleskolan som vanligt. Blev att se film med barnen, räkna lite matte (10kompisarna)  och sedan lite svenska som sista lektion. Lunchen var fantastisk! Hamburgare, och som jag längtat! 2 av killarna tryckte i sig 4 st, var riktigt bra gjort måste jag säga. Imorgon är det dock fiskgratäng, brukar inte gillas av mig, men kanske smakar bättre på annan skola vad vet man?
Klarade mig hela vägen till jobbet, från jobbet till skolan i torrt väder, fick tom lite sol där på vägen till skolan... Men sedan när jag räknat klart matten och skulle ta mig hem så började det regna... massor.... inte mitt favvoväder måste jag säga, hoppas jag har mer lycka imorgon, men såg ut som det skulle regna och vara kallt då också, så satsar på mjukiskläder då precis som idag.
Har nu käkat middag, och inte nog med det... har lyckats få i mig en halv sån där dubbelchokladask, dvs en sån med 2 lager. Ett lager är tomt och även några bitar fattas från lager nr 2... var en gul alladinask som var kvar från i julas. Gudomligt gott, men ontontont i magen nu kan jag erkänna... ska försöka att inte käka mer choklad under denna veckan, idag fick bli som en lördag. kanske fuskar lite gran till helgen....
För övrigt tror jag inte det är något kul som händer, ska nog se tv och kanske räkna lite matte. Sedan blir det godnatt. På torsdag kommer baby och sover hos mig så det blir något att se fram emot. Hej så länge på er, får se om det kanske kommer ut ett till inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0