datorn sammarbetar inte

Hade tänkt att slänga in en bild på vad jag och älsklingen har gjort idag, men det sket sig totalt... datorn vill inte alls sammarbeta så det får bli en annan gång. I alla fall var vi på donken idag och testade nya cbo som visas på reklamen. Och gud vad lycklig axel blev efter första tuggan måste jag säga! Så det blir ett återbesök på söndag för lite mer käk:) som jag sa, åker till sthlm för att äta. Onyttigt men riktigt gott!
Solen sken hela dagen även idag, vi gick i tshirt och svettades ändå. Så känn er avunsjuka där hemma.
Vi tog en sväng in till upplandsväsby centrum för lite shopping, blev några tröjor för mig och axl och sedan ett par flipflops åt mig. Så är rätt nöjd efter denna dag. Imorgon blir det käk på burger king, fredag middag med jossan och aina +(uppsala?), lördag shopping +mat i kista, söndag donken +packning, måndag hemresa så då vet ni. Nu kallar tvn, skriver när jag får tid, och lägger upp bilder så fort datorn vill börja sammarbeta!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag tycker det är ett bra tecken att du inte bloggar så mycket under din resa. Jag hoppas det tyder på att du har superskoj å massor med aktiviteter inbokat. KRAM

2010-05-16 @ 12:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0