ett bad

Hej hallå på er, lite uppdatering för dagen nu tänkte jag.
Blev en tur till ica även idag för att handla hem lite cola, mjölk och en glass till idag. Sedan när jag kom hem satte jag igång 3 tvättmaskiner, hängde tvätten och sedan var det dax för ett långt härligt varmt skumbad! Skulle såklart ha doftljus till, så jag letade och letade överallt efter en tändare men kunde inte hitta någon.. inte ens tändstickor! Men bestämd som jag var drog jag på mig kläderna igen och gick ner på jourlivs för att köpa mig en tändare. Och det var det värt, fodtade underbart, skummet tog upp hela badkaret och det kändes som man var i himmelriket!
Just nu sitter jag och kollar på filmen 28 dagar i väntan på att älsklingen ska komma hit. Vi hade bara tänkt att ta det lugnt med film ikv. Och imorgon blir det ju som sagt middag hemma hos mamma med mormor och massa fler.
Här kommer bilder från badet
detta bör alla unna sig någon gång!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag ska nog allt komma å våldgästa dig nån ggr å ta ett bad. Micke är så avis på dig som har badkar.



Vi har köpt bil förresten så om du är sugne på å hänga med till burön nån helg kan du ju höra av dig. Lär ju vara där då det är sol & varmt.



KRAM

2010-05-29 @ 17:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0