fredagsmys

Har precis kommit mig hem efter denna fredag på mammas jobb, och sedan en tur på stan tillsammans med älsklingen. Blev en tur förbi ica för att fixa hem gosaker såhär inför helgen och så det kan bli något fredagsmys ikv! Köpte hem den nya pollysmaken som jag inte testat tidigare, den både såg god ut och luktade fantastiskt så det blir att testa den nu. Har precis hällt upp cheez ballz och pollyn i skålar i vardagsrummet så nu är det bara älsklingen som saknas, men  han kommer inte förrän halv 7.
Idag hade jag tänkt att laga wook med räkor till middag. Egentligen skulle vi äta det imorgon, men eftersom jag ska få komma på middag hos min syster sussi imorgon (lyx) så blir det wook idag istället:) Nu tänkte jag sätta mig och kolla lite bloggar, sedan se om jag kanske orkar sätta mig med matten ett litet tag... Har faktiskt också bokat tvättid nu också, så imorgon blir det att tvätta på dagen! Pepp... någon som vill göra det åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0