godmorgon

nu har jag vaknat till liv igen. Ser ut att vara en riktigt härlig dag ute idag, såg att det är ca 10 grader i skuggan så det känns riktigt skönt! Har precis käkat frukost och tagit mig en dusch +smort in mig med något som ska vara bra för huden. Resväskan står på köksbordet och väntar på att det allra sista ska packas ner. Snart hade jag tänkt bege mig till skolan för att möta upp älsklingen och käka lunch, är något slags pitabröd idag så det kändes riktigt gott! Sedan blir det nog en tur till stan för att fixa lite med matpengar och sådär så jag kan käka ute lite extra i sthlm. Egentligen är den här dagen bara till för att hitta på saker att fördriva tiden med tills det roliga ska börja. Riktigt skönt ska det blir att åka iväg idag, har längtat så länge efter dethär så det kommer bli toppen!
Slänger in en bild på resväskan innan jag stänger datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0