Hej hallå

Var ett tag sedan jag skrev här ser jag. Var absolut inte meningen med så pass dålig uppdatering. Men vi har haft så underbart väder här hemma, jag har jobbat och även hållit på med mattearbeten efter som jag studerar lite h emifrån nu med matte för att få något ämne klart. Har inte heller varit så mycket fotande, så har inte varit lika peppande till att blogga, vill ju inte lägga ut supertråkiga inlägg.
Nu har jag lite att berätta om här iaf. Som sagt har vi haft fantastiskt väder hela veckan, så det känns rätt surt att det ska bli kallare redan imorgon nu när man vant sig vid att sitta ute och käka klass, och bara gå i klänning. Riktigt sommarväder har vi haft, och enda gången det är godkänt att säga så är faktiskt just när jag Olivia Larsson har klarat av att gå i linne ute eftersom jag är så frusen av mig, och det är precis vad jag har gjort. Så jag har även lyckats få lite färg på armarna, hoppas nu bara på att det håller sig ända till skolavslutningen så man kan komma med lite färg på huden. Benen är dock kritvita...
Idag satt jag tillsammans med älsklingen ute i parken och käkade glass i solen efter jobbet. Var riktigt skönt. Sedan blev det lite handling (helgsaker) på ica, och nu har jag kommit hem. Imorgon blir det förmodligen att åka till syster sussi och hämta hem min kisse ebba som jag saknar till 1000! Syster matilda har fått låna hennes pappas bil, så tänkte att det skulle passa bra, ska bara kolla så det är ok med sussi också. Tänkte ta myskväll med älsklingen ikväll, och imorgon en kväll med syster. Får se om det blir att hyra någon film, gå på bio eller bara att se på tv. Time will tell. Innan jag går och gör något annat nu tänkte jag slänga ut en liten bild bara för att visa att jag faktiskt fått lite färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0