Hejhej på er

Fick brottom igår när jag skulle iväg till syrran för käk så han aldrig slänga ut någon dagens outfit. Så jag tänkte att jag slänger in gårdagens outfitnu istället!
Leggingsarna kommer från monki sen jag och mamma var i umeå. Linnet kommer från syrran, fick det någon födelsedag tror jag(?)
.
För övrigt fick vi supergod mat hos sussi igår, och dessutom hade hon gjort en fantastisk kaka till efterrätt, någon slags chokladkaka med chokladkola på toppen +grädde till. Jag var tvungen att ta 3 bitar, så god var den! Sen åkte jag och älsklingen hem och degade med filmen avatar, eller rättare sagt degade han med den och cheez ballz medan jag låg och sov... kunde inte hålla uppe ögonen längre än till halv 11.
Idag har jag dock inte gjort mycket roliga saker.. Vaknade, jag och älsklingen käkade, jag tog en dusch och sedan har jag packat inför flygresan till stockholm imorgon! Hoppas jag fått med allting för resväskan är proppfull som alltid. Sen till sist måste jag också påpeka att jag och älsklingen faktiskt har 15 hela månader tillsammans idag, puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0