hemma i skellefteå

Nu har vi kommit hem till kära skellefteå igen. Resan hem gick riktigt bra, och det har varit strålande sol hela dagen. Men jag måste erkänna att jag redan längtar tillbaka till sthlm, var lite trist att åka där ifrån. Upplands väsby är en så sjukt mysig stad, perfekt avstånd överallt dit man ska, lagom köpcenter och pappas lägenhet är fantastisk! Blir förmodligen en tur tillbaka i sensommaren. Tur att det snart är sommarlov så papsen kommer upp:) ska bli kul.
Dagarna i sthlm bjöd iaf på massor av fint väder, varma dagar och shopping. Vi åt ute, besökte massor av roliga platser och inte minst så var vi i hagaparken där man kunde gå runt och kolla på allt möjligt mysigt. Där fanns stora växthus som de hade gjort exotiskt klimat med fjärilar som flög, stora fiskar, sköldpaddor och gud vet allt vad det var som man kunde gå och kika på. Vi såg även prinsessans slott, satt på stora stenar vid vattnet och bara hade det allmänt mysigt.
Sista dagen, eller sista kvällen rättare sagt han vi också med att träffa oskar en snabbis, han tog pendeln upp till väsby och kom till donken där vi satt och käkade.
Som ni säkert förstår har vi haft en toppenvecka i sthlm med massor av roliga saker att göra och längtar redan efter att åka tillbaka. Hoppas ni andra haft det bra också! Skriver mer senare, tänkte dega lite i sängen nu, är rätt slut idag eftersom vi klev upp så tidigt idag och nu har jag precis också packat upp väskan och lagt fram sakerna jag behöver för morgondagen. Vi hörs när jag har tid igen, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0