klappat och klart

Idag är jag helnöjd. Har haft en fantastisk dag, och bättre kommer den att bli!
Började med att jag vaknade efter en fantastisk nattsömn. Tog mig då upp till duschen och gjorde mig klar för att ge mig iväg till jobbet för att hjälpa mamma med de nya barnen som skulle få träffa sin nya fröken och nya klass. Vi gjorde då fjärilar tillsammans med barnen som fick klippa och klistra massor. Det var mycket uppskattat! Lunchen var supergod, och sista lektionen var rätt lugn och skön tillsammans med de vanliga barnen i klassen.
Efter jobbet for jag iväg till skolan för att räkna matte tillsammans med min lärare. Jag tog då fram mina prov som jag hade fått med mig hem för att öva och visade upp dom för honom som rättade. Och då kom det, han berättade för mig att jag varit så pass duktig och har så bra kunskap att jag inte skulle behöva göra något slutprov nästa vecka, jag har gott och väl redan förtjänat mitt vg och därför sa han till mig att matten är nu över och jag ska vara helnöjd och har bara mig själv att tacka till ett VG i matte B som nu är avklarat!
Super super glad blev jag då och gav mig direkt iväg till ica för att fira med glass, bulle och naturgodis. Muuumsss! Blev också lite frukt och mjölk hemköpt förstås. Och nu sitter jag här i soffan i väntan på att älsklingen ska komma hem till mig och sova med mig inatt. En helt underbar dag är det alltså idag och mitt humör är just nu på top. Har också pratat med mormor och bestämt mig för att åka förbi och hälsa på henne imorgon och hon lovade mig att jag skulle få med mig några bullpåsar hem som hon har bakat endast till mig. Kan det bli bättre? knappast... Och på söndag blir det middag med syster bror mormor och många fler eftersom det är morsdag. +att sommarlovet närmar sig mer och mer. Så alla som nu vill känna lite glädje, gå och köp en glass, bulle och lite godis det förtjänar vi alla någon gång då och då;)
Nu ska jag ta och bädda sängen och ge kisse lite mat. Skriver mer imorgon förhoppningsvis, hej på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0