lite info

Sitter och glor på tv nu, har inte så mycket annat att göra här hemma. Det mesta är väl färdigpackat tror jag, jag har käkat min middag och diskat +plockat undan disken så väntar mest på att det ska bli kväll så man kan vakna upp imorgon med en toppendag eftersom det både är fantastisk lunch på skolan, och sedan bär det av till pappa i sthlm. Bloggandet kommer att vara otroligt dåligt hemma i sthlm skulle jag tro eftersom jag lär ha fullt upp med annat.. men ska försöka hålla bloggen aktiv så gott som går, och ska även packa ner sladden till datorn så jag kan ladda upp lite bilder som kommer tas där borta. Hoppas ni andra har det bra med vad ni gör. Skriver mer när jag har tid hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0