lördag

Hej på er alla! Idag har jag varit duktig och tagit mig en timmes promenad trots att vädret är grått och jag är helt slut idag. Men skönt var det, i alla fall efteråt. Känner nu att jag skulle behöva gå och ta en dusch innan jag ställer mig och lagar middag. Tror det får bli köttfärsbiffar med macaroner idag, vore gott. Pasta funkar alltid helt enkelt!
Senare vid 17 tiden ska jag möta upp syster matilda på stan, tror hon ska käka något där, sedan blir det för oss att cykla hem, sedan låna en bil och kvällen spenderas sedan hos syster sussi eftersom vi ska hämta hem min kisse. Tänkte att det vore trevligt att umgås, därför stannar vi också där ett tag.
Nä nu ska jag ta och sätta igång med mitt, kanske också hinner räkna lite matte? vore bra. Skriver mer senare eller imorgon. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0