måndag

Hej på er! Soligt idag, har faktiskt tagit mig någon timme ute i solen. Riktigt skönt, men dock inte så varmt +att det blåser rejält kalla vindar! Så var mest ansiktet som fick sol på sig. För övrigt har jag varit på jobbet idag tillsammans med barnen. Första lektionen var vi i lekparken, sedan hade vi matte och i slutet av dagen hade barnen idrott så det var inte alls så ansträngande dag. (Lika bra var nog det eftersom jag sov dåligt inatt och har världens magkatarr..)
Imorgon har jag tagit ledigt från jobbet och hoppas på mycket sol så jag kan vara ute i det underbara vädret och få lite färg(!!!!!) Skulle verkligen behövas såhär innan skolavslutningen, men det går inte alltid riktigt som man tänkt sig.. men ska bli skönt att iaf få sova ut imorgon. Sedan på kvällen kommer älsklingen hit och sover med mig så det blir super.
Tänkte nu slå igång tvn och tillbringa resten av dagen där tills jag somnar. Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Vida

Visst var det? ;) men går det att vi inte säger att det var jag som hjälpte dig? hah ;) det är en tjej som jag känner som jag verkligen verkligen inte vill ska veta, sorry ifall jag låter otrevlig men jag är lite desperat haha :)

2012-02-02 @ 19:00:18
URL: http://vidaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0