Massor av uppdatering +grattis syster!

Nu har jag missat att skriva på ett tag. Har helt enkelt haft annat för mig! Vet inte riktigt vad som hänt, jag som alltid brukar vara så duktig på att skriva.. I alla fall så har jag ganska precis kommit hem efter en lång dag som började på mammas jobb, sedan bar det av till stan och sedan till skolan för att träffa älsklingen och för att prata med min mattelärare och lägga upp en plan för hur jag ska kunna slutföra matte b kursen. Känns rätt ok! Har hunnit ta mig ett mellanmål av macka och nyponsoppa här hemma och även kämpat med att slå in ett paket till min syster som fyller 28 år idag. Grattis kära syster Matilda Ersson! Och som vissa redan känner till är det inte riktigt min grej att köpa presenter och allra minst att slå ihop dom... så jag har kämpat och kämpat, men det är ju tanken som räknas, ellerhur? Så ikväll blir det kalas hemma hos mamma i ersmark. Dom bjuder på bakad potatis, grekisk sallad och kött (för dom som äter kött.. själv ska jag få hamburgare) Så det blir super! Har också snart bokat resan till stockholm. Blir att flyga ner på måndag eftermiddag och sedan kommer vi hem måndagen därpå på morgonen så det kommer att bli en toppenvecka bara tillsammans med min älskling och min kära pappsiii. Lääängtar massor!!
Här kommer en bild på mitt mästerverk.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack! Var ett jättefint paket och ännu bättre innehåll!

2010-05-05 @ 18:31:16
Postat av: Mikazainab

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-03-30 @ 12:48:33
URL: http://mikazainab.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0