morsdag

Hej hallå på er alla! Idag är det som sagt morsdag, så det blir att åka till mamma och käka god middag som kommer bestå av tacogratäng med massor av grönsaaker, såser och nachochips. Blir nog jättebra. Både jag matilda oscar anna filippa mormor och axel ska dit, alltid trevligt med hela familjen samlad måste jag säga.
Idag har jag inte gjort någonting! Är trött och seg och skulle nog hellst vilja att tiden gick lite snabbare så det blir kväll.. men bara att stå ut, ska ta mig en dusch och sedan göra mig klar att fara. Blir nog hämtad vid halv 4 skulle jag tro, men alltid bra med lite extra tid. Kanske finns något bra på tv man kan se om man har tur?
Slut på tompratet nu, ska ta mig min dusch. Skriver mer imorgon eller ikv beroende på när jag kommer hem. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0