och så var det helg -långhelg eftersom det blir sthlm på måndag tom

Godmorgon på er alla där ute. Har precis fått mig upp ur sängen, käkat frukost och klätt på mig så nu är jag redo för ännu en dag på mammas jobb. Blir dock inte lika länge idag för barnen haft idrott och annat för sig, så ska bara vara där i 2 timmar. Sedan blir det stan tillsammans med älsklingen ett tag innan jag åker hem för att boka in en tvättid. Är nog dax att fixa det nu känner jag eftersom jag måste ha rena kläder inför sthlmsresan som blir av på måndag! Men nu är det ju som sagt helg och man har massor av tid på sig eftersom älsklingen ändå tränar på dagarna.
Nä nu måste jag sticka iväg, ska försöka ta någon rolig bild eller så, var ett tag sen jag fotade känner att det blir så tråkigt utan bilder här i bloggen.
bjuder på denhär iaf för att det är helg nu och kommer bli massa godisätande idag, är otroooligt sugen känner jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0