onsdag

fyfasiken vilken natt jag hade inatt, var inte alls kul. Skulle inte ha ätit alla dessa bullar, godiset och kakorna igår... trodde allvarligt att jag skulle spy. Låg och vred och vände på mig i säkert en och en halv timme innan jag sedan lyckades ta mig upp ur sängen, in i städgarderoben och dra ut en hink att ha vid sängen ifall kräkan skulle komma. Sov sedan till och från hela natten utan att riktigt känna mig bra i magen. Även på morgonen mådde jag piss, så jag tog en tallrik med havregrynsgröt till frukost eftersom det är milt för magen och sedan for jag iväg till arbetet. Framåt lunch hade allting lugnat sig och jag kunde då äta som vanligt och efter det har jag inte haft något problem med magen efteråt.Var dock svinkallt på vägen hem, klädde på mig massor.. hade 2 tjocktröjor under jackan, luvan var åtdragen och vintertäckbyxor hade jag över jeansen +vantar. Fyfasen var kallt.. Hoppas på bättre väder imorgon.
.
Tänkte göra en tidig kväll ikväll så jag kan ta igen lite sömn. Blir bara att se tv ikv, satsar på 3an med 2 1/2 men, efterlyst, lyxfällan m.m +halv åtta hos mig på 4an förstås. Lär nog somna redan innan efterlyst men vi får se helt enkelt. Imorgon kommer älskii hit till mig och käkar middag, myser med mig och sedan sover han över resten av veckan så det blir myspys. Älskar sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0