onsdag

Ska väl försöka skriva lite här idag också då innan  jag somnar. Är rätt trött idag faktiskt så lär nog slockna redan vid 9. Idag har jag iaf som vanligt varit på mammas jobb där vi har forskat om dinosaurier med barnen. Oj så söta dom är när man berättar om hur stora dom är och vilka enorma tänder de hade.. haha man sitter och småler mest helatiden. Efter detta träffade jag upp älsklingen på hälsostudion för att skjuta upp gymkortet, blev kvar ett tag småpratandes med anton innan jag cyklade hem för att jobba med matte och laga middag. Sen har jag också sett ALLRA SISTA avsnittet av andra avenyn. Allting har känts tråkigt och utdraget sista tiden, men ändå trist nu att det tar slut när man är så van vid att slå på serien. Jaja, får hitta något annat att följa kanske helt enkelt?
Nu hade jag tänkt slå på tvn och dega lite, men vi hörs väl här på bloggen imorgon igen förmodar jag. Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Sussi

Då ser jag fram emot att du lär mig lite om dinosarier på lördag... känner att all baskunskap jag lärde mig när jag var lite är borta.

2010-05-07 @ 15:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0