söndag

och så var det söndag igen, alltså är helgen snart slut. Vad ska man hitta på idag då? Känner mig rätt slut i kroppen idag, kan bero på långpromenaden jag tog igår kanske(?) I alla fall så var ju jag och syster matilda och hämtade hem min kisse igår. Gick riktigt bra, hon skrek inte allt för mycket i bilen och fungerade bra här hemma ganska direkt. Tror hon kände igen sig. Hon har dock börjat skrika nu så tror hon är i löpen.. ska försöka få i henne ett p-piller så hon tystas ner lite om sådär någon dag. Står inte ut om hon kommer i löpen. Men söt är hon som alltid, och pigg är hon också!
Och för att byta samtalsämne kan jag ju berätta att jag gick ut och la mig i solen ett tag idag för att få lite färg, blev dock inte så länge så tror inte att det gav spec mycket men skönt var det iaf! I värsta fall får man väl ta och sola lite på solarium innan skolavslutningen om vädret blir kasst framöver. Måste ju ha lite bruna ben iaf? Inte vill man gå med nylonstrumpbyxor inte..
Nä nu ska jag försöka göra något vettigt.. kanske se tv eller något annat skönt, behövs nog. Ska också ta och ringa min älskling för att höra hur han hade det igår på klubbfesten. Men vi hörs förmodligen senare. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Nicolaifiona

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-02-23 @ 17:35:46
URL: http://nicolaifiona.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0