tvättar

Godmorgon på er alla glada! Idag vaknade jag tidigt, redan kring 8 tror jag.. Beror nog dock på att jag inte kan hålla mig uppe på kvällarna, somnade redan innan 10 igår på en fredagkväll. Ajaj inte bra Olivia!
Nu har jag iaf satt igång och tvätta efter att jag och älsklingen åt frukost. Känns skönt att göra bort tvättningen redan idag innan jag ska iväg på middag till syster. Hade också tänkt ta mig en sväng till ica för att panta flaskor, får se om jag tar cykeln eller om jag går, är rätt mycket att bära men kanske vore bra med en promenad? Om man tar cykeln dit och sedan går med cykeln hem? Då slipper jag dessutom bära på de tunga drickorna jag ska ha med mig hem! Smart idé där Olivia. Kanske följer med lite godis hem också eftersom det vi har här börjar ta slut efter gårkvällen.. Sen måste jag också hinna med en dusch innan jag ska iväg. Om allt går som tänkt lämnar jag lägenheten för middag redan kl 4. Det är nog helt enkelt dax att sätta fart nu! Hej så länge på er, slänger ut en dagens outfit senare när jag gjort mig klar för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0