Ny vecka, ny start

Har idag varit på mammas jobb igen tillsammans med de söta små eleverna. Idag var det en lugn dag, vi tog cyklarna till nordanå för att kolla på en jättetrevlig dansuppvisning. Var riktigt kul med blandade danser. Det bästa av allt var att vi också fick se 2 av våra elever dansa.
När jag slutade blev det att räkna lite matte och sedan ta cykeln hem till kissen som stod vid dörren och väntade på mig när jag kom hem. Har nu käkat middag och ser på tv. Blir nog tv tittande hela kvällen hade jag tänkt, behövs att ta det lugnt på kvällarna när man varit igång sen redan kl 7 på morgonen. Måndagar brukar också vara en riktigt bra tv kväll med mycket komedi på tvn. Tänkte också plocka fram lite choklad, är otrooligt sötsugen idag, helt obeskrivligt. Skulle kunna sätta i mig hela chokladasken som ligger i skafferiet.
Imorgon blir det hamburgare till lunch, det passar bra. Det gillar jag och även barnen, så man slipper sitta och tjata på att dom ska stoppa i sig något.
Tänkte slänga ut en bild på min sötnos som ligger och latar sig här på golvet innan jag stänger ner datorn. Mer bloggning kommer imorgon. Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0