bara tvungen att släppa lite på tankarna

Har precis lagt mig i sängen och ligger och nojar mig för dehär med Stockholm. Om en vecka  är jag hemma igen och det känns rent ut sagt förjäkligt. Borde vara så att man längtar hem till familj +vänner men jag kan inte påstå att jag gör det. Människorna som finns här fullbordar allt och lite till ändå. Här nere finns pappa, massa trevligt folk och en förjäkla bra stad. Jag har dock fått lära mig att Väsby inte är stad utan "landet" vilket jag själv inte håller med om.. Men iaf så ja, vet inte riktigt vad jag ska säga. Folket här nere, socialt, ställer upp, skittrevliga, lätt att få kontakt med. Helt underbart. Nu är det nedräkning för min del, nedräkning inför när jag kommer ner på våren i 9veckor sedan nedräkning inför att flytta ner efter skolan. Klart, punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0