dålig uppdatering idag.

åkte iväg med pappa till kista idag på en shoppingrunda. Fick med mig en tshirt från gina hem. Hittade dock också en väldigt fin tröja från H&M som jag fastnade för, får se om vi kanske ska tillbaka åt det hållet någon sväng innan jag åker hem så kan jag köpa den. Kunde helt enkelt inte bestämma mig.
Ikväll blir det antingen att åka in till sthlm och träffa på victor eller också kröök med jonas. Får se hur det slutar, väntar på att jonas ska komma in på datorn så man kan få lite kontakt eftersom han har slut pengar på nallen. Kan kasta in en bild senare på tröjan, just nu tänkte jag kolla runt lite bloggar och höra av mig till victor också för den delen. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0