+

Tänk vad små saker kan göra en på bättre humör.
Att skriva med Olov om allt möjligt i vardagen, att våga tänka på morgondagen trots att man är på helt fel ställe, att prata om känslor, att ligga i en skön säng och veta att man inte är ensam, att tänka på framtiden -inse att snart är jag tillbaka där jag hör hemma, att diskutera rädslor med någon som är raka motsatsen.
.
Jag - Trampets på idrotten imorgon, är det svårt?
Jonas - Nej, och du flyger inte alls högt.
Jag - Vad är det för skillnad på trampets och trampolin?
Jonas - Trampets är skitliten och trampolin är stor
Jag - Då behöver jag inte vara livrädd när jag är så höjdrädd?
Jonas - Nej du flyger max 1 meter
Jag - Ja, men det är väl en bra början iaf?
Jonas - aaa!
Jag - Men tänk om det händer något? Man kanske flyger åt helt fel håll än vad som var tänkt... Bara att stå på en stol är ju skitläskigt,,,, man kan ju ramla ner?
Jonas - hahaahah
Jag - jag ska övervinna rädslan för höjder! Imorgon.....

meen, tänk om det händer något!
man kanske far åt helt fel håll och hamnar på något annat ställe än vad det var meningen
som bara att stå på en stol, skitläskigt  man kan ju ramla ner

Kommentarer
Postat av: ladymuffin :)

sv; jag bor på gotland. :) du då?

2010-11-18 @ 13:36:11
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0