flytt

Många hör av sig och undrar vad jag menar med flytt, vart jag ska flytta och varför. Svaret är att jag kommer flytta ner till min pappa i Stockholm till sommaren. Jag har varit här på besök många gånger och har nu även lärt känna massor av underbara människor.
Stockholm är en fin stad med massor av möjligheter medan lilla Skellefteå känns som en håla där folk varken utvecklas eller gör förändringar. Samma sak dag in och dag ut. I ett liv krävs förändringar, nya saker och något att se fram emot. Var på tal att jag skulle flytta ner tidigare men pga pojkvän och rädsla för att komma till ett ställe där man inte känner någon blev jag kvar. Just nu känns det som att ingenting hindrar mig, jag har ett boende här och trivs framförallt mycket bättre här.
Utöver det kommer jag under december resa iväg utomlands, sedan blir jag i Skellefteå januari-februari och sedan åker jag ner till Stockholm mars-maj för att göra praktik och ha ledigt. Därefter kommer jag hem, går på skolavslutning och börjar min packning inför att åka ner.

Kommentarer
Postat av: Robin

Sv: Härligt, härligt!

Vad händer annars en söndag som denna? :)

2010-11-14 @ 17:35:51
URL: http://robins.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0