gamla godingar

Igår pratade jag gamla minnen med världens bästa kusin Bella. Kusin och kusin vet jag dock inte om det är rätt ord att använda eftersom hon alltid varit mer som en syster för mig. Detta har gjort mig på bättre humör och därför tänkte jag dela med mig av detta...
.
Mackorna med senap och smör på båda sidorna
Vi kastade all mat vi bara kunde hitta i "vår" myrstack för att ta död på dom
Lastade hinkar fulla med myror och cyklade ner till havet för att se dom simma
Cyklade iväg med myror till andra stackar för att se dom kriga
Badade med isflaken i smyg och trodde att mamma inte skulle hitta de blöta kläderna
Midsommar då vi alltid styrde och ställde över allt och alla
Barbietävlingen då man skulle klä av och på barbiedockor (självklar hade vårt lag de lättaste kläderna)
När vi var ute alldeles för sent och blev jagade av föräldrarna
Hur vi gick vilse i pappas stuga
Danserna till "fame factory"
När frysen gick sönder och vi bara kastade i oss massa glass och annat gott
Utedasset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0