godmorgon....

.... sovit gott? Det har iaf jag, mesta dels. Här på morgonen vaknade jag dock av att jag drömde en mardröm om några gamla klasskompisar ifrån högstadiet. Börjar hända rätt ofta att jag drömmer mardrömmar nu för tiden, undra vad det kan bero på.
Nu har jag iaf fått mig upp ur sängen, tagit en dusch och klätt på mig. Blev ett av de nya paren jeans idag. Riktigt sköna är dom!! Snart är det dax för frulle, tänkte bara kolla hur mycket pengar som finns kvar på kortet först. Hade nämligen tänkt ta mig en sväng in till väsby centrum även idag, och denna gång är det tröjor jag letar. Får se om jag slänger iväg ett inlägg innan jag beger mig, annars skriver jag senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0