hos syster

Hemma hos syster nu. Blev en sväng på stan där varken jag eller Matilda hittade något fynd.. Största höjdpunkten i Skellefteå stad kom vi fram till var 2 renat mitt på torget och en kille som var utklädd till stålmannen.
Efter stan begav vi oss till mormor som bjöd på middag och efterrätt. Just nu har vi precis landat, matilda har stoppat in tvätten medan jag tog hand om disken som var kvar från i onsdags då jag var här... bra jobbat där syrran;) Ikväll kommer nog Lena förbi en snabbis, sedan får vi se om vi bara degar här hemma eller om vi beger oss iväg till Alexanders spelning på E4an. Slänger in ett inlägg senare, heeeej
Bjuder på en modellbild på syster också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0