inte min dag

Jag som lovade Jonas att övervinna min rädsla idag med höjder... vilken besvikelse!
Sitter här nu med massor av problem, ska skriva en svenskauppsatts och har inte en aning om hur man skriver sånt, denna ska in imorgon... Ska kontakta gymmet, har ingen aning om hur det går till, ska fixa käk till helgen och har slut på fantasier... Massor just nu som inte går som det ska. Förövrigt är det jättemörkt ute, var bäcksvart när jag skulle gå hem från skolan och jag som är så fruktansvärt mörkrädd halvsprang hela vägen. Inte min dag idag riktigt känner jag!

Kommentarer
Postat av: sussi

Annars har du ju en syster som är svensklärare & faktiskt vet hur man skriver uppsatser på svenska. ;) Det är bara att höra av dig nästa ggr!!

2010-11-19 @ 10:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0