morning

Godmorgon på mig!
Idag blev jag väckt av vittraskolan här i väsby som ringde ang praktikplats. Låter väldigt positivt men får besked först på måndag om det bli av.

När jag vaknade hade jag ETT ANTAL sms på mobilen, 7st från en och samma människa +några till.. kan inte folk förstå att man inte svarar snabbare bara för att man får många sms när man ligger och sover.... aja, sånt är livet. Nu har jag iaf fått i mig en superfrukost med allt möjligt gott, funderar på om jag ska ta mig en tur ner på dagiset här nedanför och höra med dom om praktikplats. Går väl alltid att ringa återbud om man får på andra stället? Känns bättre att vara på säkra sidan iaf.

Pappsen spelar gitarr och sjunger, väntar på att han också ska dra sig till köket och käka någon frukost så vi sedan kan få oss iväg och göra något. Själv är jag sugen på att åka en sväng till kista och kolla in affärerna. Dom har ju massor av mina favvisar som tex monki:) Skriver mer senare hörrni, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0