på vilunda

Sitter på vilunda gymnasium vid pappas dator. Hade precis ett möte tillsammans med först bf lärare och sedan syv för att planera inför nästa år. Vi kollade upp så det går att flytta hit, börja i en klass här och jaaa, precis allt det där jag hade fungerungar kring. Känns riktigt skönt, enda som fattas nu är då att sälja lägenheten hemma och sedan skicka över min studieplan till denna skola så man kan bygga upp vad som behövs.
Klappat och klart, snart flyttar jag. Tiden går fort, snart är det utlandet, sedan sthlm 9 veckor, efter blir det hem för skolavslutning och sedan är jag här. Bor här, lever här, träffar folk här och mår bra här. KANONERS?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0