packning +tatuering

Idag har jag börjat packningen inför hemresan imorgonkväll. Känns konstigt att säga hemresan nu, det här är mitt hem, det är här jag ska bo. Hem är inte Skellefteå längre, det känns inte så. Ett hem är något där man trivs till fullo och känner att man vill bo.
I alla fall så är det trist att måsta packa ihop allt, men samtidigt kul att gå runt att tänka på när jag kommer packa ihop hela lägenheten för att ta med hit. Funderar på vilka saker man kan ta med, vad som ryms och hur det kommer att se ut när jag flyttat hit allt. Allt ont för väl med sig något gott eller något? Ska fortsätta packa nu innan pappa kommer hem.
.
FICK JUST MEDDELANDE AV TOBIAS, IDAG BLIR TATUERING AV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0