Praktikplats fixad, väsby 9 veckor under vårterminen.

Blev inte alls så många turer som var tänkt. Gick ner till centrum för att möta upp pappa så han kunde köpa medicinen till mig. Sedan blev det in på skolan en snabbis, och till sist över till Vittraskolan för att kolla om praktikplats. Eftersom det gick så bra redan där och dom var trevliga så bestämde jag mig för att skippa de andra ställena och ändå vara på Vittra. Nära centrum, nära skolan och nära att gå till. Skönt att ha det klart så man vet att man kan bo här de 9 veckorna under vårterminen. Ännu skönare är det dessutom att jag bara behöver praktisera 5 veckor och sedan får vara ledig 4. Kanoners.

Utöver detta har jag gått en svänt på centrum och fick denna gång med mig lite saker hem. Städat pappas lägenhet är också fixat medan han varit på jobbet och kämpat på för att fixa praktikplats till eleverna som blivit utskickade från tidigare ställen. Snart blir det käk och sedan får vi se vad kvällen +eftermiddagen har att bjuda på.


- Snus
- Tugummi
- Halstabletter
- Bh
- Tidning
- Läppglans
- Nagellack

Kommentarer
Postat av: Gardmargrethe

Excellent site!

2010-12-20 @ 11:10:37
URL: http://gardmargrethe.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0