sammanfattning av dagen

Ingen sovmorgon idag, vilket gjorde att jag var otroligt trött på skolan... La mig och halvsov på Alles axel medan Nath pluggade på inför provet
Senare under dagen när provet var avklarat fick vi lyssna på föreläsningar av 3orna (några av mina gamla klasskompisar) som pratade om praktikplatser osv.
Under kvällen har jag varit hemma hos mamma och bakat lussekatter/bullar som hon ska ta med sig som fika på jobbet imorgon
.
Utöver detta vet jag inte riktigt vad jag ska säga... Vädret har varit förjäkligt, stor snöstorm och iskallt. Går inte att vara ute!
Imorgon har jag prov i naturkunskap som inte känns helt ok, känner att jag inte har pluggat tillräckligt... bara kollat igenom någon sida av ett antal sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0