shopping

Shoppingrundan idag på stan blev kort. Hann bara ta mig in, gå en sväng på new yorker och sedan även i en skoaffär tills det var dax att ta medicinen. Dum som jag var hade jag bara stoppat ner en plastkopp +sked att blanda ut medicinen i, men medicinen låg hemma. Så jag traskade hem. Fick ju faktiskt ändå med mig ett par skor hem, så jag känner mig rätt mätt på shopping för idag. Skor var det dock inte medningen att jag skulle komma hem med, men snygga var dom och jag blev fast direkt.


Kommentarer
Postat av: sussi

Ha ha, vem påminner det om? JAG! Du minns väl nyckelincidenten nyligen?? :) Kanske ligger det i släkten att vara förvirrad?



KRAM

2010-11-03 @ 09:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0