sista dagen

Somnade i soffan igårkväll när jag skulle kolla Beck, sedan försov jag mig idag till kl 10 istället för 8. Hade planerat att åka in till skolan för att vara med på pappas första lektion han har med bla Jonas Nordfors. Men snabb som jag var hann jag göra mig klar och gå iväg till skolan och sedan vara med på lektionen, träffa Jonas och ja, ungefär det jag hade planerat.
Annars har jag inte hunnit med så mycket, mest varit på Vilunda och träffat folk. Fick förresten även idag se en del av Jonas gitarr när han skulle börja måla den.
Nu är det dax för lite mer packning eftersom jag somnade ifrån allt som skulle göras igår... Hörs senare innan jag åker.
.
Lite av vad man hunnit med idag då:
Jonas Nordfors skriver prov
Jonas Idewall och pappa fixar

Kommentarer
Postat av: Maxmarlen

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-08-22 @ 10:05:21
URL: http://maxmarlen.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0