tisdag

Sov dåligt inatt.. hade inga sömntabletter kvar så det gick som det gick. Vaknade iaf före veckaren som skulle ringa redan kl 7, klev upp ur sängen, drog på mig träningskläder och stack ner till hälsostudion för ett gympass med lillsyrran. Gick bra! Därefter var det skolan som gällde, BF hela dagen. Fick också reda på att min lärare är storasyster till Brolle JR. Var rätt spännande.
Efter skolan sprang jag in på apoteket och sedan iväg till individuella -sång. Jäkla seg låt vi körde, men är det jul så är det... Hade tänkt köpa med mig en chokladkalender hem men det blev inget av. Får se till att fixa det imorgon ist.
Nu blir det en kopp kaffe och sedan lite plugg på engelskaglosor. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: sussi

Engelskaglosor är AWESOME! :)

2010-11-30 @ 17:17:23
Postat av: sussi

Engelskaglosor är AWSOME!! :)

2010-11-30 @ 17:18:07
Postat av: Sus

2010-11-30 @ 17:18:18
Postat av: Sussi

Kände att glosor är så skoj att jag måste kommentera det 2 ggr... eller så är min dator dum, dum dum. You choose! ;)

2010-11-30 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0