Det är min dag

Idag vaknade jag och mådde piss.. Jag mådde riktigt dåligt, var på väg att svimma, kroppen skakade och allt vara bra fel. Trots detta var jag självklart tvungen att ge mig iväg ut på äventyr. En sådan solig dag med så många +grader går ju inte att missa genom att ligga hemma och vara sjuk. Därför åkte jag och pappa iväg till Sigtuna och vandrade runt, käkade kebab och åkte vidare till ett jättefint område där vid Märsta. Tyvärr har jag ju självklart glömt bort namnet, vilket inte är helt ovanligt med mitt minne? haha.. steninge slott

.

Käraste bästaste finaste och mest underbaraste mamma har hamnat på sjukhus.. jag tänker på dig hela tiden och hoppas att det snart ska bli bra. Jag älskar dig mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0