Har blivit faster ytterligare en gång! Grattis bror och Anna till en till liten flicka!

Idag har jag hunnit med massor! Vaknade tidigt, fixade några ärenden, åkte med papsen till vilunda för att tvätta bilen, for iväg och provade bilar, svängde in på affären för att handla, åkte in på ytterligare 2 affärer, kom hem, käkade middag. Detta var tråkiga delen av dagen, sedan fortsatte den på detta viset-
.
Klädde på mig varmare och skönare kläder, gick ner och satte mig utanför huset och blev sedan upphämtad i bilen av *. Vi åkte iväg mot Sollentuna, tog en sväng på stinsen, åkte vidare och satte oss vid vattret. Mycket fint och mysigt ställe! Alldeles lugnt och stilla.
Sedan bar det av till bilen igen och jag blev hemskjutsad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0