jag har varit kass på uppdatera bloggen...

Detta beror på att jag har jobbat långa dagar på jobbet och helt enkelt haft så otroligt kul! Tyvärr fungerar det inte att blogga via HTC så jag hoppas att jag snart ska orka med att ta igång bloggen igen. Fick höra att folk tycker jag varit lite off här på bloggen, och det stämmer!
.
Just nu håller jag på att bli sjuk tror jag. Har gått på starka tabletter och är trött +fryser hela dagarna. Pappa fick komma över med alvedon och citodon till jobbet och jag gjorde en kort dag. Vilket då innebar att jag fick sällskap hem av söta *.
.
Igår fick jag kramar hela dagen, min älskade * var mysig och go. Idag har jag varit mycket med * och försökt att ta dagen rätt försiktig.
Imorgon är det fredag vilket innebär helg. Ska se till att skriva mer då och förhoppningsvis lägga upp bilder. Nu blir det BB tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0