min dag

Idag gjorde jag ett återbesök på jobbet. Var riktigt kul att träffa alla barn och pedagoger! Man blir så glad när dom kommer springandes direkt man kliver in genom dörren. Att så lite kan ge så stor glädje! Många kramar fick jag också:)
Efter jobbet gick jag hem, glodde lite mer på 90210 och sedan hade pappa bakat jättegod pizza till middag. Efter det hann jag inte göra så mycket innan R hörde av sig. Jag gick ner mot centrum, mötte upp honom och sedan tog vi en sväng där inne i väsby och sedan vidare en promenad närmare mitt hus. Och alldeles precis nu har jag kommit in och bosatt mig i soffan med farsan:)
.
Nu är jag kanonglad och gör allt för att undvika att tänka på vad som händer på söndag. Just nu är det lycka i hela mig. Jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0