pustar ut

Blev en lång dag ute i solen hela dagen idag. Riktigt skönt!! Började med att ta en sväng ner i shorts och tshirt till centrum för att köpa nagellim och en glass. Sedan begav jag mig och hälsade på papsen på Vilunda och sedan hem igen och satt ute på gården med tanterna.
Där på eftermiddagen kom R och hämtade upp mig med hundarna, vi åkte iväg till märsta där jag fortsatte solandet medan R och hundarna lekte. Oj så söta vovvar! Oherregud, aldrig sett något så underbart. Jag som alltid haft den där lilla hundskräcken verkligen älskar dessa hundar! Otroligt fina. Hundar känns nästan fel att säga när de lyssnar på allt man säger och beter sig så bra som dom verkligen gör!
.
Hade tänkt att ta mig en promenad igår, men jag skippar nog den delen och stannar inne med pappa istället för att glo på tv. Ska nog också försöka göra mig en tidig kväll ikväll.

Kommentarer
Postat av: sussi

Oj, vilka härliga sommarbilder. Men glöm inte solskydd va? Du ser röd ut om nästippen - eller är det bilderna som ser värre ut än det är?

2011-04-25 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0