trötter

Jag har inte mått så bra på sistone, vilket ni kanske har märkt med att jag inte har skrivit några inlägg på bloggen eller lagt upp några bilder. Det har helt enkelt inte funnits någon ork och jag har varit helt slutkörd kring allt som hänt på senaste tiden!
.
Idag är det lördag, som för de flesta betydet ledig dag. Det trodde jag om min dag också, men nejnej helt fel. Jag klev upp tidigt och gjorde mig i ordning för att bege mig på ett möte. Det har hänt något som är väldigt berörande och ledsamt så idag ska detta tas hand om. Kl 9 börjar mötet och vi får se hur länge det tar. Och om jag ska vara uppriktig är jag riktigt glad att detta möte blir av så fort som möjligt!
-
Vad dagen bjuder på senare har jag ingen aning om, men jag lovar mig själv att jag ska börja uppdatera bloggen mycket oftare och se till att jag slänger upp bilder!
Hörs sen, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0