dagens besök hos doktorn


Jajamen, samma ingrepp en gång till... Hoppades på att det skulle vara sista gången nu, men läkaren har redan bokat in en ny tid på fredag då jag ska komma tillbaka för samma sak. Förjäkligt att inte antibiotika eller annan medicin ska hjälpa! Bara att bita ihop helt enkelt.
.
Blir hemma från skolan imorgon eftersom jag ligger på över 38 graders feber fortfarande som alla andra dagar +att jag har extremt ont efter att ha spolat +punkterat bihålorna ÄNNU en gång.
Pratade med pappa i telefonen idag och fick lite uppdatering från Stockholm, annars är det nog inget spec som har hänt. Min vardag -tråkig, jävlig och sjukt less på att må piss!!
.
Läkaren ska ringa imorgon så man kan fixa sig ett sjukintyg och jag ska även se till att jobba med lite skoarbeten imorgon hade jag tänkt mig. Lite duktig får man se till att vara trots att man ligger hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0