Godnatt

Drömde en fantastisk dröm inatt om Jonas Nordfors från Väsby. När jag vaknade kände jag bara att jag ville somna om och drömma vidare! Så blev dock inte fallet när jag upptäckte hur mycket klockan var, så trots att jag var jättetrött slet jag mig upp kl 3 idag efter en sisådär 15 timmars sömn... Behövdes nog en hel del sovande nu när jag fortfarande inte är frisk. Lite värre dock dehär med att jag ska lyckas somna inatt för att ta mig upp imorgon,,, Hade tänkt ta mig till skolan mellan 11-14 iaf. Nu biter jag ihop och går igång stort!
Såg förresten ännu en fantastisk film igår! Brothers.
Den handlade om en kille som arbetade som soldat -krigade. Han hade familj, bodde i en villa och levde ett bra liv. Enda problemet var dock att han aldrig var hemma. Efter att han kraschat med en helikopter&familjen gått på begravning blir ingenting som förr.
Brorsan som suttit i fängelse kommer in i hans familj, hjälper till och får bra kontakt med barnen. Allt blir en enda röra och man har ingen aning om hur filmen ska sluta.
Verkligen värd att se!
Ikväll blir det nog Letters to Juliet, och med det säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig, det är bra med mig..lite seg bara efter praktiken men är på fest humör ikväll ^^ vad händer ikväll då?

2011-02-11 @ 19:11:12
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0