krafterna är slut..

Det börjar bli allt mer kämpigt. Kroppen orkar inte med mer och jag vill hellst av allt bara ge upp. "Ge upp" det är starkast just nu, starkare än viljan och kraften.
Jag måste dock säga att jag har tur som har så många runt omkring mig som bryr sig och vill hjälpa till. Jag behöver aldrig vara ensam, utan har oftast sällskap här hemma av mamma eller Stefan. Förhoppningsvis kommer jag att träffa pappa snart också!
.
Igår var jag på möte för att prata om allt det jag känner och hur jag mår. -jag kom inte ihåg ett ord av vad som blev sagt.. anledningen att jag kom ihåg att vi varit där är för att det låg en ny sort medicin i morgonkoppen. Eller var det igår vi var där? kanske i förrgår eller någon annnan dag.. Det kvittar, hur som hellst har  jag fått en ny medicin iaf.
.
Mitt mål för dagen är att ta mig upp ur sängen och göra en kaka mamma ska ha med sig som fika imorgon till personalen. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

hoppas du gör det snart då :D snart fredag, ska du göra nåt kul då? :) kram

2011-02-24 @ 12:53:01
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0