Tisdag

Idag klev jag upp när klockan ringde vid halv 10. Gjorde mig klar, gick ner för att ta bussen. Jajamen, Olivia åkte buss idag. Helt otroligt! Kommer inte ihåg när man gjorde det sist, men har man lämnat stan för sjukperioden finns inget annat val när mamsen är på jobbet.
I stan mötte jag upp Olov, vi gick till balder, stötte på RK och gick till matan för att käka lunch. Därefter gick jag på 2 lektioner innan jag (observera nu...) tog bussen hem. Jajamen, helt rätt. Denna gång fick jag sällskap av lillkusinen Rasse. Lill och lill vet jag inte men, eftersom alla andra är äldre så får gubben kallas lillkusin.
.
Nu ikväll har jag suttit med hemskolarbete och ska se om det hinner bli något mer gjort, annars tar jag det imorgon. Ska förresten till läkaren imorgon igen. Denna gång håller vi tummarna för att jag slipper obehagliga ingrepp...

Kommentarer
Postat av: rasse

Tack olivia! De värmer ;)

2011-02-05 @ 11:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0