tittar tillbaka

Ligger med en skön låt ingång på datorn, ingen aning vad den heter. Låter någonting i den här stilen "I will not forsake the colors that U bring, the night U filled with firework" Jaja, det var under tiden man hade den underbara känslan, hade något att drömma och hoppas på. Inte nu längre.
.
Har kollat tillbaka lite i bloggen på saker jag gjort under förra året, och trots den eländiga sjukan måste jag ändå påstå att jag hann med en hel del fantastiska saker! Jag lärde känna många fina människor, hade folk vid min sida som stöttade mig, lärde mig leva ett liv utan beroende. -Många saker hände och mycket finns att kolla tillbaka på. Några saker är sthlmsturerna, hur mycket dom givit mig, vilken enorm styrka och kraft jag fått och glädjen av att vara där nere.. Vet inte vad jag ska säga, längtar bara tillbaka till glädjen jag hade när jag skrev inläggen under november, några exempel på riktig glädje är dessa inlägg!
.

"jäkla dålig uppdatering, jag vet. Var iaf ute med nå folk igår, fick träffa jonas och jonas som var ritkigt kul:) lite sådär halvbakis idag då kan man lugnt säga.... var inte hemma förrän 2 idag på dagen efter att ha somnat hemma hos jonas."
"hem till jonas en sväng, upp på 2 berg -kollade ut över väsby, följde ramus(hampus) till bussen, gick ner till en åker/äng, kollade på ett slott, följde alex och fanny en bit hem och sedan fick jag sällskap hem till dörren av denna kille. Så små saker kan göra så mycket, bara att få uppleva något annat, komma till ett ställe med så trevliga människor och.. kan inte ens förklara."
"Till sist måste jag påpeka, Olov är klart bästa vännen hemma alltså. Och vilket stöd man fått ang allt. Att stärka självförtroendet, fått någon att prata ut med och framförallt stött inför flytten eftersom han flyttar samtidigt som jag fast till Piteå till sin tjej. Tack Olov."

"THIS IS THE START OF SOMETHING GOOD, DON'T YOU AGREE? I HAVEN'T FELT LIKE THIS IN SO MANY MOONS, YOU KNOW WHAT I MEAN. WE CAN BUILD THROUGH THIS DESTRUCTION, AS WE ARE STANDING ON OUR FEET."


"The words you say to me are unlike anything
That's ever been said
oh what you do to me is unlike anything
That's ever been"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0